Synd att supportrarna blivit så bortskämda med slutspelet förra säsongen. Hur ska laget kunna komma till slutspel med det dåliga stöd de får på bortamatcherna?
Färjestad lockar kanske inte den 22a men spana in matchen som ligger på Lucia...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd att supportrarna blivit så bortskämda med slutspelet förra säsongen. Hur ska laget kunna komma till slutspel med det dåliga stöd de får på bortamatcherna?
Färjestad lockar kanske inte den 22a men spana in matchen som ligger på Lucia...