Madde: Skall vi komma överens att ni har en Lucia och vi en . Alla tjejerna är tärnor och killarna Tomte nissar. Snacka om Röd vit hockey dynamit. ( c : Vi kör med "Kvastis" som Lucia ( c : ( Ej tillfrågad, men ålagd att vara fom nu ( c : )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla tjejerna är tärnor och killarna Tomte nissar.
Snacka om Röd vit hockey dynamit. ( c :
Vi kör med "Kvastis" som Lucia ( c : ( Ej tillfrågad, men ålagd att vara fom nu ( c : )