Smokey: Här kommer en som jag suttit och nynnat på i ett par veckor nu. Melodin är den kända "pepparkaksgubbarna."
-Vi komma, vi komma från Timrå hockeyland. På hockey vi vandra tillsammans hand i hand. Så röda, så röda vi äro alla tre. Kladdisso i håret och kepsarna på sne..o s v...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
-Vi komma, vi komma från Timrå hockeyland. På hockey vi vandra tillsammans hand i hand. Så röda, så röda vi äro alla tre. Kladdisso i håret och kepsarna på sne..o s v...