Dj Hemp: Jepp, tyvärr är jag skraj för att Timrås bästa spelare (de som var med och förde upp laget + några få till) inte orkar med allsvenskan mer, utan satsar på elitserien, tyskland och andra ligor med mer pengar.
...Men nya snygga Timrå IK souvenirer befriade från fågelfan vore i alla fall ett ljus i mörkret
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
...Men nya snygga Timrå IK souvenirer befriade från fågelfan vore i alla fall ett ljus i mörkret