1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33302

Sv: Yvan Corbin Vilken Poäng Maskin
earnie eagle: vilken otrolig dubbelmoral du har. först säger du att det är att köpa grisen i säcken om TIKs värvningar och att Yvan Corbin inte skulle passa in i elitserien.

Men i nästa sekund så säger du att EDWARD är bästa förstärkningen i TIK denna säsong. Hur vill du ha det???

Tror ändå att Corbin skulle bli en riktig målgörare i TIK, framför allt en som skulle kunna spela i powerplay samt säkert sätta ett par straffar.

Kolla in Corbin på länken...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.