Skulle gärna se att man spelar de matcherna som är kvar innan jul innan man tar jul lov men visst, klart mönstret måste brytas på något sätt.
Att Timrå gör i särklass minst mål per skott (även i bra lägen) sitter förhoppningsvis i skallen för då kan en vändning ske med lite flyt och nya distinkta avslut börja dyka upp. Men om det är direkt oförmåga så är det värre. Då vårt lag även andra säsonger haft problem med avsluten så lär det vara en kombination av dessa två. Dock bör väl ett mål på 33 skott kunna bättras och det är jag säker på att det kommer att göra!! Grabbarna kan en hel del i sina bästa stunder!!!
FORZA TIMRÅ IK!!! *längtar till nästa hemma match*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att Timrå gör i särklass minst mål per skott (även i bra lägen) sitter förhoppningsvis i skallen för då kan en vändning ske med lite flyt och nya distinkta avslut börja dyka upp. Men om det är direkt oförmåga så är det värre. Då vårt lag även andra säsonger haft problem med avsluten så lär det vara en kombination av dessa två. Dock bör väl ett mål på 33 skott kunna bättras och det är jag säker på att det kommer att göra!! Grabbarna kan en hel del i sina bästa stunder!!!
FORZA TIMRÅ IK!!! *längtar till nästa hemma match*