Lossnar och lossnar... Det är inget slump om ett lag är överlägsen jumbo. Visst har det varit jävligt mycket stolpe ut, men i längden beror det inte på otur. TIK, supportrarna och publiken får hålla flaggan högt resten av elitseriesäsongen. Gå på matcherna, fortsätta att stötta föreningen Timrå IK. Får TIK ett sjuhelvetes flyt och kämpar stenhårt slipper vi kval, men det känns inte realistiskt i dagsläget.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är inget slump om ett lag är överlägsen jumbo.
Visst har det varit jävligt mycket stolpe ut, men i längden beror det inte på otur.
TIK, supportrarna och publiken får hålla flaggan högt resten av elitseriesäsongen. Gå på matcherna, fortsätta att stötta föreningen Timrå IK.
Får TIK ett sjuhelvetes flyt och kämpar stenhårt slipper vi kval, men det känns inte realistiskt i dagsläget.