Efter att ha varit och sett matchen mot frölunda så är det bara att inse att Timrå får kvala och att det kommer att bli ett väldigt tufft kval..
Det var det sämsta jag sett ett lag presterat någonsin, skyll inte på målisen för det finns ju inte ens en HALVBRA back i laget, hur har man värvat??? Men det värsta är ändå att det inte finns något hjärta hos spelarna och ingen hjälper sin medspelare utan åker bara och tittar på.
Knattarna i periodpausen hade tamejfan bättre inställning!
Man kan spela dåligt, men det är väldigt svårt att förstå varför man inte kan kämpa iallafall!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var det sämsta jag sett ett lag presterat någonsin, skyll inte på målisen för det finns ju inte ens en HALVBRA back i laget, hur har man värvat??? Men det värsta är ändå att det inte finns något hjärta hos spelarna och ingen hjälper sin medspelare utan åker bara och tittar på.
Knattarna i periodpausen hade tamejfan bättre inställning!
Man kan spela dåligt, men det är väldigt svårt att förstå varför man inte kan kämpa iallafall!!