Lugna ner er några hekton, har inte ni själva råkat slänga ur er något liknande efter en förlust? Det hela var väl mest en olyckligt formulerad kommentar till det som hände senast de gästade Göteborg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lugna ner er några hekton, har inte ni själva råkat slänga ur er något liknande efter en förlust? Det hela var väl mest en olyckligt formulerad kommentar till det som hände senast de gästade Göteborg.