Så länge inte det var Christopher Nolan eller Quentin Tarantino som regisserade dagens Percys Pågar så missförstod du nog. Hursomhelst är det ju en extremt liten bagatell, gläds åt att ni inte delar hans olycka istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så länge inte det var Christopher Nolan eller Quentin Tarantino som regisserade dagens Percys Pågar så missförstod du nog. Hursomhelst är det ju en extremt liten bagatell, gläds åt att ni inte delar hans olycka istället.