hockeymogulen: Att du ens orkar bry dig över en sådan kommentar. Tänk dig själv att som 19-åring levandes på A-kassa med 4000kr/månaden och resa land och rike runt och bevittna sitt lag i 174 raka matcher. Då de dessutom förlorar, förlorar och förlorar så kan ens humör vara en aning dåligt kanske.
Han visar verkligen en stark kärlek till sitt eget lag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han visar verkligen en stark kärlek till sitt eget lag.