1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 33456

Sv: Jobbigt läge...
Här satt jag och var på ganska bra humör innan jag gjorde misstaget att läsa gästboken. Jag blir inte deprimerad av att höra om Timrås usla spel, jag blir förbannad helt enkelt!
Jag har mitt sätt att ta ut frustrationer på. Hellre på så sätt än att jag släpper ut det i min omgivning...Det besparar jag er...

Som en av de få optimistiska skribenterna som finns kvar så säger jag snart tack för mig... Ni suger ur all positiv energi ur mig!

Jag har lovat vissa att ge dem lite positiv energi på torsdag, efter det lär jag vara knäckt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer