Nä, inte en seriöst skribent till som lägger av. jag förstår 250kg kärlek, och han har skäl, men om alla seriösa ska lägga av så blir det ju bara idioterna kvar, den här GB kommer självmant att dö ut!
Kom tillbaka alla seriös skribenter, låt inte packet eller frustrationer trycka ner er i skona!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag förstår 250kg kärlek, och han har skäl, men om alla seriösa ska lägga av så blir det ju bara idioterna kvar, den här GB kommer självmant att dö ut!
Kom tillbaka alla seriös skribenter, låt inte packet eller frustrationer trycka ner er i skona!
Forza Äkta hockeyfantaster!!!!!!