Jag håller med, lägg av allihop! Gästboken var mycket roligare -97 när det i princip bara var jag och lite annat löst folk som skrev där.
Nostalgi: När DJ Hemp skrev sina första inlägg ett par år senare föreställde jag mig att han såg ut som Dregen ungefär. Vilken besvikelse att träffa honom live an´ kickin.
Smokey hade orange nyinköpt halsduk och höll sig väldigt i bakgrunden första gången jag träffade honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nostalgi: När DJ Hemp skrev sina första inlägg ett par år senare föreställde jag mig att han såg ut som Dregen ungefär. Vilken besvikelse att träffa honom live an´ kickin.
Smokey hade orange nyinköpt halsduk och höll sig väldigt i bakgrunden första gången jag träffade honom.