Dj Hemp.. jag trodde stenhårt på röd o vit..altenativt blåvita.. näpp nu är det dax för bingen.. men för er som orkar sitta uppe en stund till så kommer det strax en mindre fyllig matchrapport på TIK31 hemsida..alldeles snart..alltså.. kanske den redan har kommit in??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag trodde stenhårt på röd o vit..altenativt
blåvita.. näpp nu är det dax för bingen..
men för er som orkar sitta uppe en stund till
så kommer det strax en mindre fyllig matchrapport
på TIK31 hemsida..alldeles snart..alltså..
kanske den redan har kommit in??
natti natti GB...vi syns i morgon...