"Vinner hellre SM-guld med ett gäng vedhuggare från Ljustorp", var det inte ungefär så du skrev, Redax 2, när vi snackade om killar med känsla för klubben apropå petningen av Tjobba och Markus S. Hur går det för vedhuggarna... tallarna har ju fallit, men är det någon mer än jag som saknar killarna som hade lagets färger tatuerade i själen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
det inte ungefär så du skrev, Redax 2, när vi snackade om killar
med känsla för klubben apropå petningen av Tjobba och Markus S.
Hur går det för vedhuggarna...
tallarna har ju fallit, men är det någon mer än jag som saknar
killarna som hade lagets färger tatuerade i själen?