Timra_Flicka:Mattias Fagerström med motiveringen att han från första början är från Sundsvall Hockey.Men annars så har jag inte studerat någon av dom då dom har fått ersatt Tomas Johansson som båsöppnare i Sundsvall.Och nån Timrå match i år har jag inte sett hittills bortsett från Derbyt då.
Ingen hel match säger du..Har du sett nån av dom stått en halv match eller dylikt?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ingen hel match säger du..Har du sett nån av dom stått en halv match eller dylikt?