Timra_Flicka: Jag tycker nog att Fagge har varit något bättre än Öhrling, i vart fall de gånger när jag har sett dem. Men skillnaden mellan dem kanske inte är större än att det är dagsformen som skiljer.
Så här efteråt tycker jag nog att det hade varit bättre att matcha Fagge/Öhling i stället för att att plocka upp Bosse Ahl under Kimmos avstängning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så här efteråt tycker jag nog att det hade varit bättre att matcha Fagge/Öhling i stället för att att plocka upp Bosse Ahl under Kimmos avstängning.