talangscouten: Håller delvis med dig. Dock är Pasi säkrare med pucken och i sina uppspel om man jämför med de flesta backarna i dagens TIK, de gör fler missar i de momenten. Å andra sidan är flera fysiskt starkare än Pasi så vill nog påstå att han är ungefär i samma klass som ovan nämnda, men bättre eller inte vetti tusan. Det får vi se kommande säsong? ;-)
Om man slåt ut Pasis prestationer de senaste 2 säsongerna borde han dock inte sluka mest i lön av backarna. Går ju inte att falla tillbaka på gamla meriter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om man slåt ut Pasis prestationer de senaste 2 säsongerna borde han dock inte sluka mest i lön av backarna. Går ju inte att falla tillbaka på gamla meriter.