1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 350961

Sv: Helvetes Jävlar!
Smokey: Vi kom igång igen efter matstoppet i Köping. Efter den succéartade trubadursvängen i restaurangen så fortsatte allsången en bra bit på väg mot S-vall.

Tyvärr så lyckades busschauffören hitta en rejäl senväg som innebar att vi plötsligt var ca 5 mil söder om STHLM istället för att, som det var tänkt, komma in på E4:an vid Gävle. Tappade väl ett par timmar där...

I vanlig ordning var bussen i Sundsvall efter halvtre. Precis lagom för att inte hinna ta en liten sväng på nån av stans krogar. Ähh, bjuder på det idag...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer