matsby: om jag varit med hade du inte missat mig...garanterat;-) skämt åsido..som Smokey redan skrivit så var det inte jag som var med ...tyvärr ska tilläggas, det verkade ha varit en trevlig tillställning..var upptagen med annat..men faktum är att jag var alldeles runt hörnet av sportbaren...tänk om jag vetat *suck*;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
skämt åsido..som Smokey redan skrivit så var det inte jag som var med ...tyvärr ska tilläggas, det verkade ha varit en trevlig tillställning..var upptagen med annat..men faktum är att jag var alldeles runt hörnet av sportbaren...tänk om jag vetat *suck*;-)
kramisar