1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 352007

Sv: Luciaresa
Det var ju skönt att höra att Hyland kom hem. Man vet ju aldrig vad som kan hända en ensam tikare i en sån stad som Karlstad. Ska han mer ngn mer gång måste ni se till att han har sändare på sig...

By, the way så tänkte jag att till nästa resa som jag åker på skriva några egna sånger som motvikt ifall det behövs. Och ni kan ju bara fundera på vad de kommer att handla om... :)

Smokey och Matsby: Det är en grej jag inte riktigt kan släppa. Alltså, när vi stannade till i Köping såg jag inte en människa i sportbaren förutom vi och servitörerna/servitriserna. Så vart såg ni då tjejerna?

Sen till en annan sak. Alltså det här med Pasi... I November sa Nubben stensäkert att Pasi inte skulle komma. Det fick som följd att jag var tvungen att bjuppa min kompis på öl. Betyder det då att om han kommer, vilket jag inte tror men hoppas på, så får hon betala tillbaks en öl plus att jag får en till? Hmm...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer