matsby: Stopp och stopp... Jag säger så här, allt beror på efterfrågan! Dock ser man vid sista anmälningsdagen hur läget ser ut. Dvs har man ca 10 personer utöver 2 bussar, så hamnar dessa på en väntelista.
Biljetterna är inga problem, för sist när jag pratade med Leksingarna så fanns det plats för 1000 personer på bortasektionen. Tänk vad häftigt om vi skulle lyckas fylla halva!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dock ser man vid sista anmälningsdagen hur läget ser ut. Dvs har man ca 10 personer utöver 2 bussar, så hamnar dessa på en väntelista.
Biljetterna är inga problem, för sist när jag pratade med Leksingarna så fanns det plats för 1000 personer på bortasektionen.
Tänk vad häftigt om vi skulle lyckas fylla halva!!!