Maggan: Problemet är att det inte är någon mer match hemma, och alla har inte dator så att dom kan se och ta del av info.
Kommer ni att vara ute i morgon vid "ladan" ?
Kanske läge att trycka upp lite A4 blad och sätta upp i Timrå och Sundsvall,,,som du sa själv, tänk 400-500 skikande timråfans nere i Leksand, snacka om att vi skulle äga hallen :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Problemet är att det inte är någon mer match hemma, och alla har inte dator så att dom kan se och ta del av info.
Kommer ni att vara ute i morgon vid "ladan" ?
Kanske läge att trycka upp lite A4 blad och sätta upp i Timrå och Sundsvall,,,som du sa själv, tänk 400-500 skikande timråfans nere i Leksand, snacka om att vi skulle äga hallen :-)