Maggan: har nåra frågor från Tony: vad kostar resan till Leksand? finns det möjlighet att fixa så att man kan få komma in på pubben? sist han var ner behövdes det biljetter för att få komma in på pubben och då fick inte TIK-supportrarna nåra såna...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har nåra frågor från Tony: vad kostar resan till Leksand? finns det möjlighet att fixa så att man kan få komma in på pubben? sist han var ner behövdes det biljetter för att få komma in på pubben och då fick inte TIK-supportrarna nåra såna...