JimmyH: Det vet nog bara "Lill-Kenta, Hussen och "Nubben". Min åsikt är att det är bättre att spela med fyra hela kedjor än tre centrar och fyra ytterforwardspar, varav fjärde kedjan får betydligt mindre istid.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Min åsikt är att det är bättre att spela med fyra hela kedjor än tre centrar och fyra ytterforwardspar, varav fjärde kedjan får betydligt mindre istid.