har grannar som fick flera månader för tidigt,,ropa inte hej än du ;-)
Eller som sjöstedt sa på bussen sist när vi frågade om vad han skulle göra om det var en avgörande SM-final och sambo/frun låg på förlossningen.. " hon får väll knipa för faan, hockeyn är viktigare"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
har grannar som fick flera månader för tidigt,,ropa inte hej än du ;-)
Eller som sjöstedt sa på bussen sist när vi frågade om vad han skulle göra om det var en avgörande SM-final och sambo/frun låg på förlossningen.. " hon får väll knipa för faan, hockeyn är viktigare"
Vad säger Annica om det?