1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 353432

Sv: Leksandsresan
Fanzin: Får väl "trösta" mig med C+. Fast med Arne o Ankan som kommentatorer känns det faktiskt inte lika kul längre.. rent utav mossigt!
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...