Captain Crash: Radio Decibel försökte ju sticka ut lite mer, men de fick ju lägga ner p.g.a. för lite(???) lokalt material samt lite reklamintäkter. RIX går ju på ett annat avtal och har inte samma krav på lokalt material (har väl typ en minuts lokala nyheter i timmen eller nåt...).
P3 får duga. Där törs de iaf släppa fram nåt som sticker ut då och då + att de spelar väldigt lite Shania Twain!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
P3 får duga. Där törs de iaf släppa fram nåt som sticker ut då och då + att de spelar väldigt lite Shania Twain!