Baker: Har aldrig hört talas om Timrå kört med "stängda" träningar! Om så sker annonseras väl detta i lokalpressen så det är väl bara att traska dit och spana in hjältarna. Dock vet jag ej några exakta tider eller dagar när de tränar men jag föreslår att du ringer kansliet under morgondagen före lunch då det är lättast att få tag på folk då på 060-672750 och fråga efter A-lagets träningsschema. Det borde inte vara några problem för dem att fixa fram detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ÄLSKA TIMRÅ IK ALLTID alltid alltid...