JimmyH: För det första lär det ta ett tag innan Corey är i form. Sedan tycker jag inte man ska titta på det som händer om något/några år utan hålla sig till nuet. Den målvakt som är i bäst form bör vakta Timrås mål.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan tycker jag inte man ska titta på det som händer om något/några år utan hålla sig till nuet. Den målvakt som är i bäst form bör vakta Timrås mål.