Nej alltså, eftrsom IFSH betraktar sej som konkurrent till Timrå i stället för kompanjon så förstår jag att Moverare får högt blodtryck av sådana tankar.
I hockeyns hemland skulle det däremot vara fullt normalt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej alltså, eftrsom IFSH betraktar sej som konkurrent till Timrå i stället för kompanjon så förstår jag att Moverare får högt blodtryck av sådana tankar.
I hockeyns hemland skulle det däremot vara fullt normalt...