Har inte sagt att Danielsson är dålig, du måste väga in betydligt fler faktorer än räddningsprocent etc det går trots allt lite snabbare m.m i NHL,AHL etc o jämföra är nog inte ens troligt vi måste nog se eran målvakt i högre fart o situationer/våran i aktion innan man kan dra någon slutsats av det löjeväckande att ens göra en jämförelse trodde att du kunde mer hockey än så o det kan du nog om du tänker till....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har inte sagt att Danielsson är dålig, du måste väga in betydligt fler faktorer än räddningsprocent etc det går trots allt lite snabbare m.m i NHL,AHL etc o jämföra är nog inte ens troligt vi måste nog se eran målvakt i högre fart o situationer/våran i aktion innan man kan dra någon slutsats av det löjeväckande att ens göra en jämförelse trodde att du kunde mer hockey än så o det kan du nog om du tänker till....