Moverare: Jimmy Danielsson har jag sett fem matcher i vinter och han imponerade inte på mig... Danielsson skulle inte platsa i nåt elitserielag. Julhybris verkar du ha som tror att Jimmy är i elitserieklass. Hur bra Hirsch är kan vi bara vänta och se. Men vi har Kapanen och där är det KLASS
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hur bra Hirsch är kan vi bara vänta och se. Men vi har Kapanen och där är det KLASS
Älska Timrå IK