matsby: Du är inte ensam. Likadant för mig och min familj, 2 vuxna och 3 barn. Vi fick åka hem igen, biljettlösa. Likadant för en massa andra familjer som jag pratade med utanför arenan. Förjävligt rent ut sagt!
En sak som man klart kan konstatera i alla fall är att det har byggts en arena som tar alldeles för lite publik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak som man klart kan konstatera i alla fall är att det har byggts en arena som tar alldeles för lite publik.
Gonatt!