Fanzin: Ja jag tar då inte med mig familjen ut på match någon fler gång. Jag skulle nog tippa på att de som är mest nöjda med nyarenan är de som redan köpt årsplatser plus företagen som redan har sina platser. Men för oss vanligt folk har det blivit till det sämre. I gammel ladan så gick det också in precis lika mycket folk som i den nya.
Matsby: Hälsa från mig också om du ringer och skäller! Vov vov!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Matsby: Hälsa från mig också om du ringer och skäller! Vov vov!