Gone: ja men hallå så där kan man väl inte skriva vad tänker du med???? ska alla behöva köpa förköp då eller???? äh vilket snack. Jag håller med dom andra det är fel att det ska behöva bli sådär.
jag hoppas att dom inför regeln om att bara kunna köpa åt sig själv och den/ dom man har med sig dvs inte 15 personer . *HELT FEL!*
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
jag hoppas att dom inför regeln om att bara kunna köpa åt sig själv och den/ dom man har med sig dvs inte 15 personer . *HELT FEL!*