Idag så var för ovanlighetens skulle första femman inte alls bra, kom inte till riktigt, däremot femman med Crippe-Hagos-Manderville och med Jäger-Raja som backar var helt grym, var de som skapade det mesta, även Sjögren var het idag. TIK saknar det rätt flytet nu, men spelar man som man gör idag frånsett 1a perioden så ska man ta sig till slutspel, måste sluta bjuda på mål.
Jäger f ö lite ojämn, men idag då han spelade med Raja var han felfri, riktigt bra, hoppas han fortsätter så.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jäger f ö lite ojämn, men idag då han spelade med Raja var han felfri, riktigt bra, hoppas han fortsätter så.