Draget: Ja nu jävlar ska "Kaffesump i ljumskarna" IF få sota för vårt träliga spel på torsdag. Och nu är jag tillbaks. Någon som saknade mig mot HIV71??? Är inte det en sjukdom förresten? Ja inte vad vet jag! Tro på Liv verkar de göra i allafall. Se ljuset i tunneln, halleluja!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
VI GER ALDRIG UPP!
Så det så.
Mike: Har du några neongröna med till mej?