Kid Cox: Att skylla allt på Kapanen tycker jag är orättvist. Han är en duktig målvakt. Titta vad han har framför sig istället. Koskinen, Nemecek, Styf och Rajamäki men sedan? Hansson är ojämn, orutinen lyser igenom gång efter annan. Lindström har visserligen blivit bättre men håller inte. Jäger har aldrig varit riktigt bra.
Det är bara att se sanningen i brunögat och hoppas Nubben får hit en och helst två välmeriterade backar som kan höja nivån i backbesättningen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är bara att se sanningen i brunögat och hoppas Nubben får hit en och helst två välmeriterade backar som kan höja nivån i backbesättningen.