Jag vet inte vilka som var inne på vad idag, men Jägers autograf lockar inte många samlare i dessa tider det kan man konstatera. Man får hoppas på det bästa. Nämligen en loska i lädret och kontrakt med en hyffsad back. Alternativt att nuvarande lag vänder på trenden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vet inte vilka som var inne på vad idag, men Jägers autograf lockar inte många samlare i dessa tider det kan man konstatera. Man får hoppas på det bästa. Nämligen en loska i lädret och kontrakt med en hyffsad back. Alternativt att nuvarande lag vänder på trenden.