Kid Cox: Kapanen är Elitseriens bästa målvakt enligt mig. När han är som bäst är han nog bäst i Europa till och med. Det är ett under att han inte är draftad. Kimmo ska inte behöva känna någon konkurrens. Han har skrivit ett långtidskontrakt med klubben.
Att som du skriva att Kapanen har underpresterat är att idiotförklara sig själv. Statistik säger inte allt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapanen är Elitseriens bästa målvakt enligt mig. När han är som bäst är han nog bäst i Europa till och med. Det är ett under att han inte är draftad. Kimmo ska inte behöva känna någon konkurrens. Han har skrivit ett långtidskontrakt med klubben.
Att som du skriva att Kapanen har underpresterat är att idiotförklara sig själv. Statistik säger inte allt.