talangscouten: Äsch var inte så förbannat petig. Du inser väl själv att det skulle lite väl strikt och jävligt stereotypt om det "bara" diskuterades hockey härinne?
Så länge man snackar om verkliga händelser och lättar upp stämningen lite grand så tycker jag det är helt okej!
Och det är bara att logga ur om du inte klarar av att le åt det spektakel som debatteras härinne.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så länge man snackar om verkliga händelser och lättar upp stämningen lite grand så tycker jag det är helt okej!
Och det är bara att logga ur om du inte klarar av att le åt det spektakel som debatteras härinne.
Lite improvisation har aldrig skadat.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)