Jäger värvade man enbart på grund av att hade gjort mycket poäng. Men Jäger brukar vara bra på att åka fram till domaren och "tjata" till sig andra assist. Så igentligen skulle han inte ha gjort så mycket poäng ifjol... Felet med Jäger är att han kan vara strålande i en match för att i nästa vara helt under isen. Däremot hoppas jag Kenta inte kommer att spela med Hansson, Jäger i fortsättningen. Båda två är för små för att spela med varandra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jäger värvade man enbart på grund av att hade gjort mycket poäng. Men Jäger brukar vara bra på att åka fram till domaren och "tjata" till sig andra assist. Så igentligen skulle han inte ha gjort så mycket poäng ifjol... Felet med Jäger är att han kan vara strålande i en match för att i nästa vara helt under isen. Däremot hoppas jag Kenta inte kommer att spela med Hansson, Jäger i fortsättningen. Båda två är för små för att spela med varandra.