Även Nuben kan göra en miss, för Jäger är en stor miss. Björklöven fansen som jag känner saknar inte!!! Jäger. Det blev lite mer stabilt bakåt. Jäger gillar offensiven det är bra, men i div 1 kan man kosta på sig att gå bort sig, tyvärr inte i es.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även Nuben kan göra en miss, för Jäger är en stor miss. Björklöven fansen som jag känner saknar inte!!! Jäger. Det blev lite mer stabilt bakåt. Jäger gillar offensiven det är bra, men i div 1 kan man kosta på sig att gå bort sig, tyvärr inte i es.