talangscouten: Ja vad säger man? Undrar just om talangscouterna sovit när dom sett Kapanen. Kimmo håller bra Elitserieklass ,kanske bland dom fyra bästa, men inte för tillfället enligt min mening. Statistik ljuger kanske en smula men knappast från en första till en nionde plats bland elitseriens 12 förstamålvakter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Undrar just om talangscouterna sovit när dom sett Kapanen.
Kimmo håller bra Elitserieklass ,kanske bland dom fyra bästa, men inte för tillfället enligt min mening.
Statistik ljuger kanske en smula men knappast från en första till en nionde plats bland elitseriens 12 förstamålvakter.