Johan J: Visst kan inte Kenta lyssna på allas åsikter om spelare hit o dit, men faktum är att Jäger har varit inne på massor av baklänges mål. Det har vi sett och säkerligen de andra spelarna i truppen, Om du spelar med en spelare som du ej litar på. blir spelet lidande, offensivt o defensivt. Sen kan man inte skylla allt på Jäger utan hela laget som inte når upp till en jämnnivå. Vad det beror på vet jag inte? Är det något som inte stämmer i truppen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst kan inte Kenta lyssna på allas åsikter om spelare hit o dit, men faktum är att Jäger har varit inne på massor av baklänges mål. Det har vi sett och säkerligen de andra spelarna i truppen, Om du spelar med en spelare som du ej litar på. blir spelet lidande, offensivt o defensivt. Sen kan man inte skylla allt på Jäger utan hela laget som inte når upp till en jämnnivå. Vad det beror på vet jag inte? Är det något som inte stämmer i truppen?