Johan J: Då är vi tillbaka på varför värvades han, tyvärr så var det nog en stor miss. Men med alla lyckade resultat som nubben har gjort. Är det inte konstigt att en blir skit. Vi skulle behöva minst 1 bra back, men med alla dessa icke eu spelare vi har blir det nog ganska svårt att hitta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då är vi tillbaka på varför värvades han, tyvärr så var det nog en stor miss. Men med alla lyckade resultat som nubben har gjort. Är det inte konstigt att en blir skit. Vi skulle behöva minst 1 bra back, men med alla dessa icke eu spelare vi har blir det nog ganska svårt att hitta.