Lirarna har helt enkelt tappat takten, vart katten har de lagt den? Lirarna kan (om de vill) spela lika synkroniserat och svänga värre en Neal Peart och Geddy Lee i sina bästa stunder. Om lirarna känner sig avslappnade och harmoniska så kan de bjuda publiken på harmonier liknande Blackmore/Lord.
Nu känns det mset som om spelarna lirar karoke med Brittny Spears.
Det vore på sin tid att Lirarna stänger in sig i omklädningsrummet FÖRE morgondagens träning och rensar luften. Ingen Kent-Anders eller "Nubben" närvarande, bara LIRARNA.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lirarna kan (om de vill) spela lika synkroniserat och svänga värre en Neal Peart och Geddy Lee i sina bästa stunder.
Om lirarna känner sig avslappnade och harmoniska så kan de bjuda publiken på harmonier liknande Blackmore/Lord.
Nu känns det mset som om spelarna lirar karoke med Brittny Spears.
Det vore på sin tid att Lirarna stänger in sig i omklädningsrummet FÖRE morgondagens träning och rensar luften.
Ingen Kent-Anders eller "Nubben" närvarande, bara LIRARNA.
LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT