Jo, så sant. Nu har inte jag sett någon träning med Hirsch men lade också märke till att han såg lite loj ut på uppvärmningen mot HV71. Väntar dock med ett omdöme till jag sett honom mellan stolparna i skarpt läge.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo, så sant. Nu har inte jag sett någon träning med Hirsch men lade också märke till att han såg lite loj ut på uppvärmningen mot HV71. Väntar dock med ett omdöme till jag sett honom mellan stolparna i skarpt läge.